کاربرد نرم افزار اکسل در تهیه لیست حقوق و دستمزد

امتیاز 5.00 ( 1 رای )
مدت آموزش
58 دقیقه
حجم فایل
154 مگابایت
تاریخ انتشار
۳۱ تیر ۱۳۹۷
تعداد بازدید
679 بازدید
۴,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
 خرید این محصول

کاربرد نرم افزار اکسل در تهیه لیست حقوق و دستمزد

یکی از وظایف حسابداران عزیز در پایان هرماه تهیه لیست حقوق و دستمزد هریک از کارکنان است ، لذا در این امر یک سری ابهامات اعم از مزایا ، کسورات ، نحوه ی محاسبه ی آنها و .. همیشه وجود دارد . به همین خاطر مجموعه ی هشت قسمتی حقوق و دستمزد تحت اکسل تهیه نموده ایم که علاوه بر آشنایی با نحوه ی محاسبه ی حقوق و دستمزد کارکنان ، با نرم افزار قدرتمند اکسل و فرمول نویسی نیز آشنا خواهید شد .

توجه : بار علمی و آموزشی این محصول بیش از قیمت درنظر گرفته شده می باشد ولی به دلیل کیفیت پایین این مجموعه در ضبط، قیمت آن تقلیل یافته است .

از مزایای این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. آشنایی با فرمول نویسی مقدماتی در اکسل
  2. آشنایی با فرمول نویسی ترکیبی در اکسل
  3. آشنایی با قوانین مقدماتی حقوق و دستمزد
  4. تهیه فیش حقوقی به تفکیک کارکنان
  5. زبان ساده و روان آموزش

همانطور که اشاره شد موضوع این مجموعه بیشتر محوریت آموزش اکسل دارد ، درصورت نیاز به آموزش تخصصی حقوق و دستمزد میتوانید از مجموعه ” آموزش حقوق و دستمزد + نرم افزار تامین اجتماعی” استفاده نمایید.

پیشنهاد سایت :در صورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد پیرامون ” کاربرد نرم افزار اکسل در تهیه لیست حقوق و دستمزد ” میتوانید آن را در قسمت نظرات همین پست ارسال و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال پیرامون این مجموعه آموزشی میتوانید آن را در تالار گفتمان سایت مطرح تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی آن توسط تیم پشتیبانی سایت اقدام گردد.

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • ابتدا در سایت ثبت نام و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید .
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.