کمک به جا افتادن فرهنگ حمایت مالی (Donate) در ایران

کمک به جا افتادن فرهنگ حمایت مالی (Donate) در ایران

کمک به جا افتادن فرهنگ حمایت مالی (Donate) در ایران

سلام عرض میکنم خدمت دوستان و دنبال کنندگان محترم سایت و کانال آموزشی اکسل لرن ، بنده سید مسعود حسینی هستم و امروز قصد دارم پیرامون فرهنگ حمایت مالی(Donate) چند کلمه ای با شما عزیزان صحبت کنم که امیدوارم کمکی به جا افتادن این فرهنگ در بین هموطنان و افزایش سطح کیفیت خدمات رایگان در کشور عزیزم ایران نموده باشم .

همانطور که میدانید هستند سایت هایی که اقدام به ارائه خدمات کاملا رایگان میکنند همانند سایت های دانلود امثال میهن دانلود ، سافت ۹۸ و یا سایت های آموزشی امثال developer1 ، سون لرن و ..

  1. آیا تا به امروز شده حتی یکبار از محتوای سایت های فوق استفاده کرده باشید ؟
  2. آیا تا به امروز شده حتی یکبار به فکر قدردانی و جبران زحمات آنان باشید ؟
  3. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که حمایت مالی (Donate) شما چه کمکی میتواند به ارائه بهتر خدمات رایگان کند ؟
  4. آیا شما همیشه استفاده کننده بوده اید و یا هرزگاهی حمایت کننده نیز بودید ؟

حمایت مالی (Donate) برخلاف ظاهر کلمه به معنای نیاز مالی ارائه دهنده خدمات نیست بلکه به معنای تشویق کردن آن به تهیه و تولید بیشتر محتوا است که متاسفانه فرهنگ حمایت مالی (Donate) در کشور عزیزمان بخوبی جا نیوفتاده است و همین موضوع باعث شده است که اکثر سایت های مفید ، خدماتی که ارائه میدهند غیررایگان و یا ویژه کاربرانی باشد که حق عضویت پرداخت میکنند.

درحالیکه در کشورهای خارجی به این شکل نیست زیرا کاربران خارجی با حمایت مالی از اشخاص ارائه دهنده خدمات آنها را به بهبود خدمات رایگان تشویق میکنند و همین موضوع باعث پیشرفت محتوای با ارزش کشورشان خواهد شد .

سخن پایانی بنده با شما عزیزان این است که در حد توانتان سعی کنید از سایت هایی که از نظر شما مفید هستند حمایت کنید با این عمل بدون شک نقشی در آینده بهتر کشور خواهیم داشت .

حمایت مالی (Donate) یعنی ” من از محتوای سایت شما استفاده نمودم و از فعالیت شما حمایت میکنم “

 

تهیه شده توسط گروه آموزشی اکسل لرن