این پرسش در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ مطرح شد
در دسته :

ثبت خودکار نوشته ی بد یا بس

در جدول که برای خرید یا فروشها تهیه کردم در ستون آخر با توجه به مانده بنویسد بد یا بس. از چه فرمولی باید استفاده کرد.

2026-06-02 06:16:25 1
1 پاسخ
در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ پاسخ داده شد
پشتیبان

سلام وقت بخیر
ما قبلا در اینستاگرام یک ویدیو در خصوص محاسبه مانده در خط در اکسل منتشر کردیم:
https://www.instagram.com/reels/DKFXU0XNK29
اگر دسترسی ندارید بفرمایید برای شما در فضای دیگر آماده کنم

0
سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
ورود به سایت
0