این پرسش در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ مطرح شد
در دسته :
ثبت خودکار نوشته ی بد یا بس
در جدول که برای خرید یا فروشها تهیه کردم در ستون آخر با توجه به مانده بنویسد بد یا بس. از چه فرمولی باید استفاده کرد.
سلام وقت بخیر
ما قبلا در اینستاگرام یک ویدیو در خصوص محاسبه مانده در خط در اکسل منتشر کردیم:
https://www.instagram.com/reels/DKFXU0XNK29
اگر دسترسی ندارید بفرمایید برای شما در فضای دیگر آماده کنم
0
آموزش مقدماتی تا پیشرفته اکسل | اکسل لرن